Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Artist DinaFemale/United States Recent Activity
Deviant for 8 Years
Needs Premium Membership
Statistics 421 Deviations 23,192 Comments 20,264 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

naddle.deviantart.com/
so like even if I decided to change my username to something less I-clearly-made-this-when-I-was-12, my go-to option is taken by a dead account with 9 pageviews

hope you guys like lemon meringue pie enough to bear with it for a while longer lol

brigandrouge.tumblr.com/tagged… FOR ALL THE ART I'M RESPONSIBLE FOR FROM THE PAST LIKE.. FIVE MONTHS. I'm probably going to do a big compilation thing at some point after school ends (holy crap I have 7 days of high school left what the whaaat)
I have a lot of WIPs going on but hopefully this summer I'll have time to do everything since I don't have a lot to work on. That being said I'm really sorry about not being active here. I have not abandoned you deviantart! Not exactly.. I just don't really have much worth showing.

But I will!! Probably...
--
:damphyr:Real Life Friends:damphyr:
:iconosium::iconretroelectro::iconchocaddictive0428::iconorange-sheep::iconxnarutorocksx:
:damphyr:Devious Friends:damphyr:
:icongummibared::icong-r-o-w-l-z::iconakroma-hime::iconbunnyblu::iconmankoi::icondpeachmode::icontobisempai::iconsilversteeldragunn:
:damphyr:Watching:damphyr:
:icongabzillaz::iconrufftoon::iconmechaberry::iconendling::iconb1nd1::iconeiko-chan::iconjyoujo:
:damphyr:Clubs:damphyr:
:iconppgzfanclub::iconnamine-supporters::iconichigomashimaroclub::iconpokedex::iconxxpinkluvxx:
  • Listening to: You Send Me - Sam Cooke
  • Reading: The Hobbit
  • Watching: Red Data Girl
  • Playing: Pokemon Black

Activity


the host club's princess by LEmoNmerANGuE
the host club's princess
I started rewatching ouran which spiraled into me reading the manga and then this happened
i really went full tilt shoujo sparkles on this one.. it's definitely the most *anime* thing i've drawn in a while. Those roses were way more fun than i expected

also if you've never read/watched ouran i urge you to go do that b/c it's like 10 years old and still one of the best series out there
Loading...
squish~ by LEmoNmerANGuE
squish~
/SHRUGS AGGRESSIVELY ABOUT THE TITLE/
it's been so long since i did chibis tho!!! I miss drawing impossibly large heads so have my all time OTP
Loading...
a rose by any other name by LEmoNmerANGuE
a rose by any other name
lol if you happen to also follow me on twitter and tumblr sorry that you're seeing this for the bajillionth time
i started painting this back when i finished binge watching SU and i was recently re-inspired by sworn to the sword to finish it up

please go watch steven universe it's such a good show
Loading...
Spar by LEmoNmerANGuE
Spar
:iconcommentplz:
some OCs! I'm really bad at action poses but i guess there's no way to get better than to practice yea?
you've met the blue girl once way back when (lemonmerangue.deviantart.com/a…).. i kinda can't believe it's been this long since i showed her off. Her name's elaine (and i haven't named yellow girl yet)
Loading...
may flowers by LEmoNmerANGuE
may flowers
:iconcommentplz:
based on a weekly art challenges prompt on tumblr
this took a whooole lot of time and i'm not in love with the end result but here it is
Loading...

deviantID

LEmoNmerANGuE
Dina
Artist
United States
I like pie, thus my name, although it is a misspelling of "meringue". So right now, it's actually something ridiculously interesting like "lemon merangue" as in the dance, only in lemon form.

Hardcore, I know.


I'm 20 years old.


I'm dedicating this space to the girls I have befriended and are all, weirdly enough, around two/three years older than me. That's weird, I'm crazy.
SilverSteelDragunntobisempaiG-R-O-W-L-Zbunnyblu

Boston, MA
Interests

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconchocolatequill:
ChocolateQuill Featured By Owner Sep 25, 2014
Wow! Thank you for the watch! 

Your art is wonderful!
Reply
:iconlemonmerangue:
LEmoNmerANGuE Featured By Owner Sep 26, 2014
Thank you so much!
Actually I was wondering if you'd notice or not but this is Dina (a la Barnard overnight weekend from long long ago) and I saw your post on fb about your deviantart haha
Reply
:iconchocolatequill:
ChocolateQuill Featured By Owner Sep 26, 2014
I actually didn't notice! I just saw how amazing your art is ;o;.

It's good to have another Barnard woman on DA! 
Reply
:iconadstudi0:
ADstudi0 Featured By Owner Jan 27, 2014  Student Digital Artist
Would you like to join our group, take a look we're starting new.
:D:D:D:D:D
manganimeworld.deviantart.com
Reply
:iconhanjihye:
HaNJiHye Featured By Owner May 22, 2013  Hobbyist Digital Artist
thank you for the watch :tighthug:
Reply
:iconlemonmerangue:
LEmoNmerANGuE Featured By Owner Jun 5, 2013
Ur welx sophia
(it's dina)
(I'm not creepy I swear)
Reply
:iconhanjihye:
HaNJiHye Featured By Owner Jun 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
OH HAHA, that first line scared me so much :rofl:
Reply
:iconlemonmerangue:
LEmoNmerANGuE Featured By Owner Jun 7, 2013
Sorry lol
Reply
:iconamei36:
amei36 Featured By Owner Sep 15, 2012  Student Photographer
nope forget it i don't know how to use anything so i'm just gonna stop clicking buttons -__-
Reply
:iconlemonmerangue:
LEmoNmerANGuE Featured By Owner Sep 26, 2012
omfg
Reply
Add a Comment: